بیمارستان ۶۰ تختخوابی کرونایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زاهدان با ارتباط ویدیو کنفرانسی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه در این استان و فرمانده قرارگاه استانی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

در این مراسم فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری در نیروی زمینی ارتش گفت: ولایت برای ما نعمت است و ولایتمداری یک توفیق است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در شکرگزاری بر داشتن نعمت ولایت، نیروی زمینی دو راه را برگزیده است، اول "طاعت از ولایت" و دوم "خوب کار کردن، درست کار کردن و حضور و لبیک گفتن به هنگام" است.

وی ادامه داد: یک روز این لبیک در مبارزه مستقیم با دشمنان است که وجود ۴۸ هزار شهید در ارتش نشانه این حضور به موقع است و یک روز در خدمت به مردم در حوادث غیرمترقبه، نشانه این حضور به هنگام و ولایت مداری است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: کمک به مردم در سیل و زلزله توسط نیروی زمینی ارتش، عین ولایتمداری بود و امروز که ویروس منحوس کرونا، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده کمک به مردم را عین ولایتمداری می‌دانیم.

فرمانده نزاجا گفت: از آغاز همه گیری کرونا نیروی زمینی با ۲۸ بیمارستان تخصصی و ۱۲ هزار نیروی پزشکی و بیمارستانی با اخلاص تمام وارد صحنه شد و در تهران و ۱۲ استان دیگر با احداث نقاهتگاه‌های کرونایی به یاری شتافتیم.

وی با اشاره به مشخصات بیمارستان دائمی کرونایی نیروی زمینی ارتش، گفت: احداث این بیمارستان اقدام مهمی است که تلاش خواهد شد با اقدامات تکمیلی احداث نمونه همین بیمارستان در خاش و زابل و نیز اقدامات آب رسانی و محرومیت زدایی در این استان، توان خود را در خاتمه بحران کرونا و بحران آب به‌کار بگیریم.

در آغاز این مراسم، سرهنگ خلبان، ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در احداث این بیمارستان از پیگیری مداوم فرمانده نیروی زمینی ارتش و حمایت‌ها و ارشادات وی به عنوان فرمانده میدان خدمت در سیستان و بلوچستان تقدیر کرد و گفت: این بیمارستان با بهترین مصالح در حداقل زمان ممکن ساخته شد و تمامی دستگاه‌های اکسیژن ساز و ونتیلاتور‌ها و سامانه‌های پایش شرایط بیمار و امکانات، از بهترین انواع تهیه شده است تا در خدمت به مردم شریف و نجیب سیستان و بلوچستان، آنچه در توان داریم ارایه کرده باشیم.

وی یاد و خاطره شهدای استان سیستان و بلوچستان را گرامی داشت و افزود: نجابت و غیرت و شرافت مردم این استان ستودنی است و خدمت به این مردم تا پایان بحران، باعث افتخار است.




بازدید : 22
[ پنجشنبه 24 تیر 1400 ] [ 22:10 ] [ نویسنده : احمدی ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب لحظه ها
  • وب پــــرشیــــن فـــاز
  • وب مواظب
  • وب مرگ چـــت