به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو با اشاره به اهمیت ارتقای آموزش  گفت: جنگ های آینده هیچ شباهتی به جنگ های گذشته نخواهند داشت.لذا باید با ارتقاء و بروزرسانی آموزش ها، خود را برای حضور در صحنه های بحرانی در آینده آماده کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه “قرارگاه ارتقای توان و آمادگی رزمی” در نیروی زمینی ارتش در حال تشکیل است اظهار داشت: دربحث آموزش باید نگاهی عمیق تر از قبل داشته باشیم و در این راستا ابزارهای جدید و مراکز آموزشی حرفه ای را ایجاد و در اختیار کارکنان قرار خواهیم داد.
وی در ادامه ایجاد امیدواری به آینده و شور و نشاط در یگان را از وظایف فرماندهان دانست و تصریح کرد: فرماندهان باید ضمن نظارت بر ارتقای دانش نظامی، طرح “پرچمداران” نزاجا را که بحق توانسته است منزلت، شان و جایگاه سربازی را در نیروی زمینی ارتقاء بخشد، بطور کامل اجرا کنند و محیط های پرشورونشاطی را برای فرزندان ایران اسلامی فراهم کنند.
امیر سرتیپ حیدری، فلسفه وجودی ارتش را ایجاد اطمینان خاطر و احساس امنیت و آرامش در بین مردم کشور دانست و تاکید کرد: همواره تحرکات دشمن را رصد و با تحلیل های کاربردی، آمادگی های لازم را برای مقابله با تهدیدات نیروهای فرامنطقه ای کسب می کنیم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ولایتمداری را اصل مهم و راهبردی نزاجا عنوان کرد و گفت: ولایتمداری گاهی در دل کمک های مومنانه، طرح های مردم یاری در سیل و زلزله  و گاهی  حضور ۸۹ درصدی کارکنان و خانواده های نزاجا در پای صندوق های نمود پیدا می کند.

منبع: میثاق نیوز https://www.mesaghnews.com




بازدید : 18
[ جمعه 15 مرداد 1400 ] [ 21:46 ] [ نویسنده : احمدی ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب لحظه ها
  • وب پــــرشیــــن فـــاز
  • وب مواظب
  • وب مرگ چـــت