رضا رویگری، هنرمند پیشکسوت کشورمان به انگیزه اجرای زنده سرود «الله الله» که در پهنه رودکی انجام گرفت اشاره کرد،  و  درپاسخ به سوالی درباره اینکه اکنون چه احساسی دارید که بعد از گذشت بیش از چهار دهه دوباره این سرود انقلابی را قرار است بخوانید؟ می‌گوید: نگران صدایم هستم که نتوانم آنطور که می‌خواهم اجرا کنم، اما برایم حس خوب و جالبی است. امیدوارم از پس خواندن بربیایم. من هشت سال است از وقتی که مریض شدم دیگر نخوانده‌ام و نمی‌دانم فکر می‌کنم برای صدایم مشکلی پیش آمده است. می‌ترسم نتوانم درست اجرا کنم. امیدوارم از پس اجرای دوباره «الله الله» بعد از گذشت ۴۳ سال به شیرینی همان دوران بربیایم.»




بازدید : 19
[ جمعه 22 بهمن 1400 ] [ 21:41 ] [ نویسنده : احمدی ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب لحظه ها
  • وب پــــرشیــــن فـــاز
  • وب مواظب
  • وب مرگ چـــت